środa, 8 sierpnia 2012

Prolog

           Stąpałam boso po zielonej, chłodnej trawie przyglądając się wschodzącemu słońcu i zastanawiając się jaki świat jest podły, a ludzie beznadziejni. Człowiek uważa, że duży problem to np. kolor włosów na jaki przefarbować. (Podaję durny przykład) Normalna nastolatka uważa, że największy problem w jakim się znalazła to w co się ubrać na imprezę. To nie jest problem. Ja znalazłam się w prawdziwym problemie...


------------------------------------------------
                      No i jest prolog. Uff... Cieszę się, że mam to za sobą ;D Piszcie mi proszę w komentarzu oczywiście jak mi poszło. Piszcie swoje nazwy też jak chcecie dostawać powiadomienia o nowych rozdziałach na tt.
Buziaki, @MagdalenaOpach

3 komentarze:

  1. Omg! Swietne! Czekam na 1 rozdzial ;**
    + biczys jestem pierwsza ;33
    @nikaxx1

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że rozdziały będą dłuższe ;) A jak na razie lubię to <3 @AwwwwwZAYN

    OdpowiedzUsuń
  3. superr !czekam na 1 rozdział .
    @Roksana_xD

    OdpowiedzUsuń